Мени
- Почетна
- Важне информације за ученике и родитеље у вези увођења ванредног стања и учења на даљину
- Запослени
- Бројно стање ученика
- Организација рада
- Екскурзије
- Ђачки кутак
- Такмичења
- Распоред школског звона
- Педагог
- Календар
- Вести
- Преузимање
- ČOS/ČOZ
- Termin za prijem roditelja
- Ispitna pitanja za polaganje vanrednih ispita
- Школске новине
- Stručno usavršavanje
- Родитељи
- Termini polaganja za vanredne učenike
Предмети
Претрага
Вести
Ставови и употреба дигиталних технологија у настави у средњој школи
17. Jul 2024 10:20Ставови и употреба дигиталних технологија у настави у средњој школи(испит за стицање лиценце за директора васпитно – образовне установе)
Недељa сећања и заједништва
07. Maj 2024 13:27У оквиру Недеље сећања и заједништва ученици ће:попунити анкетни упитник о пријатељству на часу Одељенске заједнице;израдити ликовни и литерарни рад у којима ће изразити своја размишљања и емоције о темама сећања, заједништва... на часовима ликовне културе и српског језика;током целе недеље у канцеларији педагога организоваће се прикупљање школског прибора и књига за установе које помажу деци;у организацији угоститељске струке и ОЈР, дарујем ти празнике у четвртак 09.05.2024. биће организована хуманитарна продаја хране, колача итд., а сва средства прикупљена продајом биће усмерена у хуманитарне сврхе.
Администрација
Банери
Календар
Stručno usavršavanje nastavnika srpskog jezika i književnosti
Датум: 02. Maj 2016 19:47 Категорија: 2016
Kad Gimnazija u Paraćinu organizuje predavanje...
Da stručno usavršavanje ne mora biti bauk pokazala je i paraćinska Gimnazija na takmičenju Književna olimpijada učenika srednjih škola.
Predavanje je održala profesorka srpskog jezika i književnosti Zorica Ivanović koja je sa okupljenim profesorima podelila svoje iskustvo u vođenju sopstvenog bloga Jezik naš nasušni i njegovu primenu u nastavnoj praksi.
Koleginica je ovaj blog pokrenula pre 5 godina sa ciljem da pomogne učenicima slabijih mogućnosti iz odeljenja trećeg stepena u svojoj školi, kako bi im omogućila lektiru i literaturu dostupnom i na jednom mestu. Kasnije se taj blog proširio na razne druge aktivnosti, dodavanjem linkova ka stranim sajtovima, izradom on-line plakata, video snimaka i fotografija. Posebno mesto zauzima lektira i tekstovi kojih nema u Čitankama, a predviđeni su planom i programom. Tako je moguće projektovati tekst na beloj tabli i podvlačiti važne delove markerom na tabli tako da učenici usvoje bitnije delove teksta.
Koleginica je, takođe, prikazala i stripove koje su crtali sami učenici kao deo analize književnog dela. Jedan deo su stripovi crtani rukom, za informatički slabije pismene učenike i posebna vrsta on-line stripova za informatički pismene učenike.
Pored ovog bloga, Zorica vodi i još dva čiji je sadržaj podelila sa nama, a posebno mesto zauzima njena dramska sekcija sa kojom je napravila i celovečernje predstave i u koje uključuje i slabije učenike, učenike trećeg stepena i učenike po inkluziji, koristeći tekstove iz gradiva na zabavan i popularan način. Većina učenika jedino tako može usvojiti tekst iz gradiva, a same predstave su doživele i svoje izvođenje pred građanima Paraćina u pozorištu, dok su neke bile deo i humanitarnih aktivnosti.
Kao poklon, svaki prisutni profesor dobio je po jedan primerak njene zbirke tekstova, prerađenih za potrebe sekcije i predstava.