Мени
- Почетна
- Важне информације за ученике и родитеље у вези увођења ванредног стања и учења на даљину
- Запослени
- Бројно стање ученика
- Организација рада
- Екскурзије
- Ђачки кутак
- Такмичења
- Распоред школског звона
- Педагог
- Календар
- Вести
- Преузимање
- ČOS/ČOZ
- Termin za prijem roditelja
- Ispitna pitanja za polaganje vanrednih ispita
- Школске новине
- Stručno usavršavanje
- Родитељи
- Termini polaganja za vanredne učenike
Предмети
Претрага
Вести
Ставови и употреба дигиталних технологија у настави у средњој школи
17. Jul 2024 10:20Ставови и употреба дигиталних технологија у настави у средњој школи(испит за стицање лиценце за директора васпитно – образовне установе)
Недељa сећања и заједништва
07. Maj 2024 13:27У оквиру Недеље сећања и заједништва ученици ће:попунити анкетни упитник о пријатељству на часу Одељенске заједнице;израдити ликовни и литерарни рад у којима ће изразити своја размишљања и емоције о темама сећања, заједништва... на часовима ликовне културе и српског језика;током целе недеље у канцеларији педагога организоваће се прикупљање школског прибора и књига за установе које помажу деци;у организацији угоститељске струке и ОЈР, дарујем ти празнике у четвртак 09.05.2024. биће организована хуманитарна продаја хране, колача итд., а сва средства прикупљена продајом биће усмерена у хуманитарне сврхе.
Администрација
Банери
Календар
Suočavanje sa osećajem da nešto propuštamo pojačano je u periodu izolacije.
Датум: 23. April 2020 11:35 Категорија: 2020
https://www.facebook.com/gordana.stojanovic.921/posts/2632479500189671
Suočavanje sa osećajem da nešto propuštamo pojačano je u periodu izolacije.
Ovaj osećaj, ponekada i u nivou straha od propuštanja, postoji i u redovnim životnim okolnostima.
U adolescentnoj fazi je očit.
Osećaj propuštanja vremena, prostora, dogadjaja, doživljaja, informacija, ljudi...Ili propuštam ono gde, sa kime, na koji način bih želeo da budem. Osećanje zna da bude bolno, da preraste u neispunjenost, uznemirenost, bezvrednost, zavist, ljubomoru...Zna da povuče u ishitrenost i nepromišljeno ponašanje, neposvećenost...
Čovek ne uspe da bude u sada i ovde, ne uspe da se u sebi, sa sobom, u prostoru i vremenu, pomiri. Negde i za nečim žuri( juri). Stiče utisak, misli da greši ako je ovde, da je kriv ako ne stigne, ne vredi, nije vidljiv ako propusti...
Zamka je u tome da, u odnosu na bilo šta, postoji i ono drugo, primamljivo.
Kako izbeći zamku ?
Osvešćivanjem misli ili osećanja može da se dodje do promene, a najbolje bi bilo na nivou uverenja.
Kojih? Najpre da smo odgovorni za kreaciju sopstvenog okruženja.
A, to znači da imamo kapacitet da možemo i treba da biramo gde ćemo, kako i sa kime da budemo, kojim sadržajima ćemo se prikloniti, sa kojim ljudima ćemo se okružiti. Da li ćemo graditi mesta u kojima se osećamo sigurno i podržano ili ona iz kojih ćemo morati da bežimo?! Da li ćemo sebe da koristimo u svrhe podržavanja drugih i samim tim i sebi ppvratno ovezbedimo istu mrežu?!
Čoveku su oba, i sigurnost i podrška, neophodni.
Dozvoliti sebi da budem sada i ovde, da primetim sebe i prostor koji me okružuje, dozvoliti unutrašnjim procesima da budu, da se dešavaju, je već ostvaren cilj.
Biram da budem ovde i sada, biram da uradim ono što mogu, prihvatam ono sa čime raspolažem, prihvatam i radim na najbolji način koji umem.
Prihvatam da postoji život i izvan mojih okvira. Svesno ga procenjujem, biram ciljeve kojima težim i posvećeno im se približavam.
Vredi truda i strpljenja!
U zdravlje!
Ostani kod kuće!